Виставка у ТРЦ як кейс взаємодії торгового центру та відвідувачів

11.06.2021   |  Новини

Наприкінці травня у ТРК «Проспект» запрацювала виставка Fashion&Profession, яка досліджує взаємовплив моди та професії на прикладі 10 героїв: юристів, акторів, директорів, вчителів та спортсменів. Експозиція складається із 10 стендів, кожен із них – це мікс візуального контенту (образи учасників в різних стилях) та текстового (особисті переконання героїв). 

Fashion&Profession продовжує мистецьку концепцію ТРК «Проспект». За словами креативної команди експозиції, відвідувач торгового центру звик, що може не лише тут пошопінгувати, а й провести культурне дозвілля незгірш, як в арт-галереї. У 2019-му гостей ТРК вражали проєктом про циклічність моди: завдяки світлинам із сімейних архівів та сучасним лукбукам брендів, представлених у «Проспекті», вдалось зафіксувати спадковість стилів. А вже у 2020-му команда досліджувала лінійність моди за останні 100 років через роботи видатних художників та фотографів. Тому й назву виставка отримала відповідну – «ArtFashion: від 20-х до 20-х».  

Напевне, основна відмінність Fashion&Profession від попередніх двох експозицій у тому, що весь контент створювався «з нуля» та зусиллями самої команди. Фотосесія героїв, проведення інтерв’ю з ними, верстка макетів для стендів, ретушування – цього разу автори своїми натхненниками визначили не роботи інших майстрів, а безпосередньо відвідувачів ТРК «Проспект» – представників різних професій.  

«Один із задумів експозиції – спонукати глядачів осмислити себе у своєму просторі, серед своєї спільноти, задуматись про нові смисли самоспоглядання та життєвих позицій, якими барвами та відтінками ми заявляємо про себе світу та як мотивуємо інших. У кожного фаху є свої вимоги: як взаємодіяти із людьми та презентувати свою професійність, підкреслюючи її своїм створеним образом», – зазначила Олена Обухівська, директорка із комунікацій Arricano. 

Також проєкт покликаний популяризувати fashion-тренди, зробити невимушеною комунікацію між аудиторією та лідерами думок (якими є герої) та надати медійний майданчик для брендів.   Виставка триватиме до 14 червня.