Що почитати на вихідних: рекомендації від Reading Club by Arricano

21.08.2020

Property Times пропонує добірку книг, вартих уваги, за версією Reading Club by Arricano. Нагадаємо, в компанії є власна бізнес-бібліотека, яка постійно поповнюється новинками, то ж співробітники можуть обирати книги за інтересами.

Наталія Незгода, адміністраторка ТРК «Проспект»

Думай повільно — вирішуй швидко
Даніель Канеман

Канеман — лауреат нобелівської премії з економіки. В книзі автор розкриває принципи роботи мозку та дві системи мислення. Перша — «швидка», автоматична, інстинктивна, яку ми, за звичай, називаємо інтуїцією. Друга — «повільна», раціональна та логічна. Він пояснює, чому людина більше схильна до тих рішень, які пропонує інтуїція. Однак, довіряючи інтуїції у багатьох питаннях, ми часто помиляємося. Тому що вона легко заплутується і покладається на попередній досвід, не звертаючи увагу на особливості різних обставин. Канеман переконує, що ці помилки носять постійний характер. А правильне впевнене рішення — в усвідомленому підході.

«Думай повільно – вирішуй швидко» без зайвих преамбул, читати цікаво, але не завжди просто, довелося гуглити деякі терміни із психології.

Відмітила для себе кілька ідей: доступність інформації викривлює реальність. Наприклад, повідомлення про падіння літака впливає на наше відчуття безпеки сильніше, ніж статистика. Або якщо ви оптиміст, то будьте насторожі, адже оптимістичне викривлення часто призводить до невдачі. У гарному настрої людина схильна допускати логічні помилки.

Ще одна важлива деталь: якщо виникають труднощі з відповіддю, то краще перефразувати запитання. Тому що «швидке» мислення часто відповідає не на задане питання, а на легші суміжні.

Книгу обов’язково ще раз перечитаю.

Олена Обухівська, директорка з комунікацій Arricano

Як створити крутий рекламний текст. Принципи видатного американського копірайтера
Джозеф Шугерман

Вже кілька років на українському ринку не втрачає популярності «Пиши, скорочуй. Як створити сильний текст». Гадаю, що після прочитання даної книги варто взятися за «Як створити крутий рекламний текст». Її автор Джозеф Шугерман ділиться власними напрацюваннями, як знайти цікаві ідеї для заголовків, які відповідають характеру та концепції рекламного продукту, як організувати думки в голові та перенести їх «на папір».

Структура рекламного тексту за Шугерманом — проста й ефективна. Завдання заголовка — заставити прочитати перше речення. Завдання першого речення — змусити прочитати друге і т.д. Тому, без довгих та складних слів, він рекомендує, щоб кожне речення було коротким, звучним і ніби незавершеним, щоб читач перейшов до наступного. Адже в копірайтингу, як і в продажах, кожне слово має приковувати до головного мотиву покупки та стимулювання до дії.

Автор надає тексту сакрального значення для бізнесу та продажів. На його переконання, текст може створити атмосферу, настрої, умови для здійснення покупки, зацікавити та привабити.  А найголовніше — переконати через емоції та обґрунтувати логікою.

Текст — це індивідуальний образ, який читають, на який відгукуються, вважають його близьким чи далеким, з яким почувають себе комфортно або не дуже. Результат ефективного рекламного тексту — це готовність розставатися з грошима за придбаний товар, продукт чи сервіс. Задача тексту — досягти резонансу. І краще, коли це відбудеться із персоналізованим ефектом.

Щодо розмірів тексту, то автор зазначає: «В часи, коли більшість копірайтерів були чоловіками, існувала приказка — «текст схожий на жіночу спідницю. Він повинен бути достатньо довгим, щоб охопити найголовніше. Але при цьому достатньо коротким, щоб залишатись цікавим».

Переконана, що, прочитавши дану книгу, у кожного з’являться свої власні нові ідеї, як створити свій оригінальний текст із неповторним почерком та сильними словами із закликом до дії.  

Олена Погодіна, директорка з маркетингу

Психологія реклами
Олександр Лєбєдєв-Любімов

У даній книзі представлено погляд на рекламу з точки зору наукового вивчення масової свідомості та підсвідомості.

Реклама вже давно перестала бути просто інформацією про товар. Ще на початку ХХ сторіччя Олдас Хаксли написав: «Реклама — найцікавіша та найскладніша форма сучасної літератури». 

Автор книги «Психологія реклами» пропонує розглядати даний предмет як галузь наукового знання. З одного боку він акцентує на тому, що реклама — це мистецтво та творча видумка. З другого, це наукові та науково-прикладні дослідження, результати та методи впливу на сприйняття рекламного повідомлення таких факторів як колір, звук, навколишнє середовище, символи тощо.

«Прийнято вважати, що реклама — це, перш за все, набір слів та графічних образів, за допомогою яких ціль  рекламіста — вплинути на споживача. Однак із досвіду відомо, що адресовані людині слова та образи автоматично ніколи не перетворюються у вчинки. Якщо було б по-іншому, то діти завжди слухались батьків, учні — вчителів, а злочинці — поліцію. В житті ми рідко звертаємо увагу на дуже привабливі слова, сприймаючи лише ті, які відповідають нашим особистим потребам та установкам», — зауважує автор.

Книгу, на мій погляд, не варто розглядати як прикладний матеріал і прямолінійно копіювати методологію автора. В той же час книга хороша тим, що запускає маркетологічну схему правильних питань: а що ми знаємо про нашу цільову аудиторію? Нагадує, що споживачі — не абстрактне поняття із посібника, а люди зі своїми бажаннями, настроями, мріями.

«Психологію реклами» варто прочитати усім, хто прагне перезапустити внутрішнє сприйняття реклами, стимулювати пошук творчих рішень у маркетингових задачах, а також сформувати портрет свого клієнта на основі методологічно зважених інструментах.

Інна Сотнікова, директорка ТРК «Проспект», ТРЦ «РайON»

«Я не можу самотужки змінити світ, але я можу кинути камінь у воду і від нього розійдеться безліч хвиль», — мати Тереза.

Саме ця теза асоціюється у мене з двома книгами, які ввійшли в мій shot-list  професійних бестселерів і їх відведене почесне місце на полиці  розвитку особистості у домашній бібліотеці.

Вони ніби доповнюють одна одну, дають логічну і повну картину  на шляху власного удосконалення у бізнесі, суспільстві та особистому житті.

Монах, який продав свій Феррарі
Робін Шарма

«Монах, який продав свій Феррарі» — це одна із найпопулярніших мотиваційних книг Робіна Шарми. Вона відкриває нові грані особистого розвитку, коучить розставляти пріоритети відповідно до глибинних виявів, а не зовнішніх шарів, мотивує переглянути загальнолюдські та особисті цінностей.

Головна ідея — навчитися жити сьогоденням за власним покликанням, будувати довірливі взаємовідносини та мислити позитивно.  Адже найпростіші філософські постулати водночас є найголовнішими.

Книга вчить, що тільки дві чесноти роблять людину спокійною і гармонійною зі всесвітом: мати владу над собою і відповідати за свої вчинки.

У книзі «Монах, який продав свій «Феррарі» описані мудрі практичні знання, які вчать:

жити відповідно до свого покликання;
усвідомити силу свого розуму та діяти мужньо;
берегти час — наше найбільше надбання;
дорожити взаєминами з іншими людьми;
жити сьогоденням.

Багато інсайдів, практик та знань можна пізнати, занурюючись в цей практичний мотивуючий кейс.

Людина чи прибуток
Дейл Партрідж

Озираючись на досвід самопізнання і вивчення натхненного твору Робіна Шарми, логічно заходить у підсвідомість не менше мотивуючий для особистого розвитку «Людина чи прибуток» Дейла Партріджа.

Книга стала бестселером за версіями журналів WALL STREET JOURNAL і USA TODAY.

Основні тези, які пронизують книгу: Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим.

Дейл Партридж доводить, що соціально відповідальний бізнес і хороші взаємини з працівниками більше не крайність, не вигадка і не другорядність.

Якщо ви плануєте стати найкращим у своїй сфері, тоді  правда — головна зброя. Немає нічого важливішого за чесність у стосунках і немає нічого небезпечнішого та спокусливішого за брехню. Неважливо, розповідаєте ви про поразки чи про успіхи - люди  зрозуміють, коли ви чесні з ними.

Найголовніше — це люди. Саме вони є запорукою успіху. Тому стосунки вищі за розрахунки.

Ця книга особливо захоплива для мене, тому що цінності, які вона транслює, повністю співпадають з цінностями компанії Arricano, які ведуть до успіху нашу команду. Вона захоплива й практична, про всі «що» та «як» сучасного бізнесу, відкриває шлях до створення стабільного світу, в якому цінують чесність, а не обман, прозорість, а не закритість, справжність, а не штучність.

Читаймо! Бо той хто читає книжки, завжди буде керувати тими, хто дивиться телевізор.

Натхнення!